TECHKNOW

Resize
Dock/Undock
NEW FAQ ADDED
X

INDUSTREALIZE

  • Lentokoneteollisuus
    • Siipipyörä – titaani
    • Siipipyörä – Inconel
    • Suihkumoottorin kuori
    • Laskutelineen runkoputki
    • Laskutelineen saksinivel
    • Turbiinin siipi
  • Lääketiede
    • Hammasimplantit
    • Lonkan tekonivel – nuppi
    • Lonkan tekonivel – kuppi
    • Lonkan tekonivel – varsi
    • Luulevy
    • Polven tekonivel – tibiakomponentti
    • Polven tekonivel – tibiakomponentin välikappale
    • Polven tekonivel – femurkomponentti
    • Luuruuvi
  • Autoteollisuus
    • Kiertokanki
    • Alumiinivanteet
    • Turboahtimet
    • Jarrusatula
    • Kampiakseli
    • Sylinterinkansi
    • Sylinterilohko
    • Kotelot
    • Sylinterinkansi – valurauta
    • Vetokoukku
    • Jarrusatulan pidin
    • Olka-akseli
    • Takaolka-akseli
    • Sähköauton akkukotelo
    • Sähköauton moottorikotelo
  • Laakerit
    • Kuulalaakeri – ulompi rengas
    • Kuulalaakeri – sisempi rengas
    • Kääntölaakeri
  • Rautatieteollisuus
    • Uuden pyörän koneistus
    • Pyörän uudelleenkoneistus
    • Akseli
    • Ratakiskon kiinnittimet
    • Rautatievaihteet
    • Vaihteen kieli
    • Telirunko
    • Vaihteen kieli – 60E1-tyyppi
  • Öljy- ja kaasuteollisuus
    • Kallioporan kruunut
    • Putket ja putkiliittimet
    • Paineventtiili
    • Pumppu
    • Porauskaivon yläosa
  • Työstökonevalmistajat
    • Sorvit
    • Monikaraiset työstökeskukset
    • Työstökeskukset
    • Sveitsiläistyyppiset ja automaattisorvit
    • Monitoimikoneet
    • Monikarasorvit
    • Transfer-linjat
    • Pystykaraiset monitoimikoneet
  • Tuulivoimateollisuus
    • Roottorin lapa
    • Lavan adapteri
    • Kääntölaakeri
    • Roottorin napa
    • Päälaakeripesä
    • Pääakseli
    • Vaihteiston osat
    • Planeettavaihteisto
    • Tukirakenteet
    • Suunnanmuutoslaakeri
    • Tornin laippa
  • Voimantuotanto
    • Kaplan-turbiinin siipi
    • Turbiinin roottorin akseli
  • Työkoneet
    • Nostopuomi
    • Nivel (h-link)
    • Päärunko
    • Nivel (bucket link)
    • Kaivupuomi
    • Runko
  • Muottiteollisuus
    • Ekstruusio
    • Muottirungot
  • Raskas teollisuus
    • Katkaisu terälehteä käyttäen
    • Pyörivä katkaisumenetelmä
    • Kehäkoneistumenetelmä
    • Tangon katkaisu kehäkoneistusmenetelmällä
    • Levyjen katkaisu
    • Tankojen katkaisu
    • Raskas tasojyrsintä

Ota yhteyttä

Rouhinta ja viimeistely – A-puoli ja B-puoli

SUMO-CHAM
ISO-TURN
ISCAR on kehittänyt ainutlaatuisen teknologian ja vaihtoterägeometriat metalliseoksesta valmistettavien renkaiden tuotantoon. Renkaat valmistetaan pyöreillä vaihtoterillä, joita on saatavilla kahdessa koossa rouhintaan ja väliviimeistelyyn.
Rouhintaan tarkoitetut pyöreät vaihtoterät ovat halkaisijaltaan 25 ja 32 mm ja väliviimeistelyyn tarkoitetut vaihtoterät 16 ja 20 mm. Koneistus tehdään kahdella oikeakätisellä ja kahdella vasenkätisellä työkalupitimellä, joiden avulla renkaan koko profiilin valmistus onnistuu.

Monet ISCARin lastunmurtajien geometriat soveltuvat erilaisiin koneistusolosuhteisiin.

Suositellut laadut:
GradesColors

Rough and Finish Turning – Side A and Side B



ISO-TURN
Lisää tietoa saat osoitteesta: Industrealize@iscar.co.il